Bb95 Dün akşamdan beri bebek hareketi yok yatmadan hareket etsin diye parmağımla bastırdım yok etmedi sabah kalktım sertlik var yani kasılma var ama bebek hiç bir şekilde hareket etmiyor bişey olmuşmudur 😢😢😢
mmirzamm Bb95 ara ara uzun süreli hareketsizlik olabilir yinede öğlene kadar hiç hissetmezseniz bı kontrole gidin
Bekledigimmucizemm Bb95 bu kadar uzun süre hiç hissetmemeniz normal değil haftası da büyük daha fazla beklemeden hemen doktora gidin ama eğer minikte olsa hareket hissediyorsanız şekerli birşeyler yiyin Türk kahvesı için sola uzanın ve bekleyin
Bb95 Bekledigimmucizemm evet canım çikolata yedim kaç tane ama doktorda hareket etmezse git demişti şimdi gidiyorum 🙏
Wera Bb95 bu kadar saat neden bekledin şekerli yedikten sonra sola yattıktan sonra mutlaka kımıldaması gerekirdi hemen acile gidin
Evhamlikurabiyeanne Hareket etmesi gerekirdi hastaneye gidiyormussunuz haber verin muhakkak güzel haberlerle gelin insallah
Bb95 Evhamlikurabiyeanne bebek iyi çok şükür ama iyice aşağı indiği için hareketleri kısıtlı dedi doktor ama 24 saatte 10 kere hissetmen lazım dedi birde nst de sancım 100 lerde çıktı ama açılmam yoktu ben de yatmak istemedim 🙏
Bb95 Bebekkkk canım bebek iyi çok şükür ama iyice aşağı indiği için hareketleri kısıtlı dedi doktor ama 24 saatte 10 kere hissetmen lazım dedi birde nst de sancım 100 lerde çıktı ama açılmam yoktu ben de yatmak istemedim 🙏
Bb95 mombarbie_ teşekkür ederim canım Allah razı olsun bebek iyi çok şükür ama iyice aşağı indiği için hareketleri kısıtlı dedi doktor ama 24 saatte 10 kere hissetmen lazım dedi birde nst de sancım 100 lerde çıktı ama açılmam yoktu ben de yatmak istemedim 🙏
Bb95 Seyoriin97 bebek iyi çok şükür ama iyice aşağı indiği için hareketleri kısıtlı dedi doktor ama 24 saatte 10 kere hissetmen lazım dedi birde nst de sancım 100 lerde çıktı ama açılmam yoktu ben de yatmak istemedim 😞
Bb95 Keliff canım çok şükür sorun yok bebek aşağı inmiş baya ondan dolayı hareketleri kısıtlanmış olabilir dedi doktor sancım çıktı baya ama açıklık yoktu