Deletedmom_85 vazelin markasının vezelini güzel onunki çok kokulu değil a101lerde migroslarda satılıyor zaten görmüşsünüzdür dalinin sadesi de güzel Johnson babyde de koku çok yok ben stok yaptım diyebilirim bi de dedğim gibi açık kalsın bi süre suyla yıkayabiliyorsanız bu onu rahatlatır ben oğlumun altını hep lavabo da yıkadım