Kızlar bebegim ilk doğduğunda molfix kullandım 1 2 gün içinde ciddi pisik yaptı bıraktım prima aldım ve bepanthol pişik kremi
İkisi ile iyileştirmeye çalıştım düzeldi sonra tekrar oldu bepantholu her alt açmada sürüyorum ama maalesef gecmiyor çok kötü değil ama böyle kızarıklık var popo kısmında pisik oldugu belli yani. Kremden dolayı mı neden gecmiyor bu pisik ? 2 saatte Bi emziriyorum hep altını da alıyorum her seferinde
Geceleri 3 saatte Bi de emzirebiljrsin demişti doktor zorlanmamak uyjusuz kalmamak adina. Sadece geceleri 3 saatte Bi kalkıyorum acaba o yüzden mi oldu çok üzülüyorum ne yapmam gerekiyor aktif pisik nası gecer?
Islak mendili de yıkıyorum bol su ile. E kurulayıp havalandiriyorum da poposunu anlamadım gitt