MorKelebek54 15 sene oldu hala pişman olmadım. Benim için manevi anlamı çok büyük olan bir figür olduğu için çok çok kıymetli. İleride torunlarıma dövmelerimin hikayesini severek anlatıcam. Pişman olunan dövmeler büyük, anlamsız, herkeste var diye yapılan resim amaçlı dövmeler bence.