Arzuanne kuzum ama sac boyamak ile dovme ayni sey degil. Sac boyandiktan bi sure sonra hic bisey yapmadan dogal sac rengin dipten gelmeye devam eder, ya da boya akar, ya da baska renkge cevirirsin o renkden skilinca ama dövme oyle degil her an ayni yerde ne ilerleme ne gerileme olur dovmede. Bence eninde sonunda pisman olur insan tabiki insandan insana bu degisir ama benim cevremdede dovmesi olan cok var ki abimin en yakin arkadasi dovmecidir o bile der dovme yaptırmak icin arayanlar sildirmek icin ariyolar artik diye cogu kisi sonradan pisman oluyo