Btldrcn Deryamira benimde 11 gün gecikti büyük bir hevesle kan verdim beta -5 çıktı 😔 ve adetim çok düzenlidir ilk kez bu kadar gecikme yaşadım neden acaba ya
Deryamira Btldrcn aynen Benimde geç döllenme olabiliyormuş ama öyle diyorlar 1hafta daha beklemekte fayda var benimde 10gün geçti hiç geçmez normalde
Kubraminnak Deryamira olabilir tabi bak ben adet tarihine göre 7 haftalık hamile olmam gerekirken 4 haftalık hamileyim
Deryamira Kubraminnak zaten korunmuyoruz kızım 5yaşında bi kardeşi daha olsun diye inşallah dediğiniz gibidir❤️
Asimommm Cylnn bnm adetime daha 4 gün vardı ama şüphelendiğim için evde test yaptım biri silik çıktı ama iki çizgiyi yani. Sonra kan verdim düşük değerde çıktı ama sonuç itibariyle hamile olduğum belli oldu
dennis Kubraminnak ay ne güzell benim hiçbir adet belirtim de yokki nasıl olacak bilmiyorum yarın dişçi radevum var film vs çekilir sonuçta gitmesem mi
gamzebngaa_dmr Cylnn benim adetime 6 gün vardı şüphelendim çünkü sürekli midem bulanıyordu çaydan sigaradan tiksindim ve erken gebelik testi aldım biraz silik çıktı ama adet tarihinden 2 gün sonra doktora gidip beta hcg yaptım orda da çıktı
Kaderkoca Cylnn benim beta hcgm adetmde 3 gun gecti bin yuz dokuz cıktı yani kac gun gecytse falan hemen kanda belli oluyo yani 10 gun falan beklemeye gerek yok yani