Kevserehdhd doktorum her zaman olmamak şartıyla arada bir iyi pişmiş şekilde yiyebileceğimi söyledi ☺️ 37 haftalığım toplasanız 3-4 sefer anca yemişimdir çok sık yenmediği sürece bir problem yok önemli olan güvenilir yerden almak bilindik marka almak ve iyi pişirmek ☺️