Rojin_59 16 da pıt pıt göbeğimde bişey hissettim çok garipti ilkten çözemedim bağırsak hareketimi bebek mi diye sonradan 17.haftaya girince artık dokununca falan tepki veriyordu yemek tatlı geldiğimde özellikle vuruyo sert tekmeler değil ama net dokunuyor içerden bana hissediyorum bide bazen döndüğünü falan hissediyodum 17nin. Başlarında sadece gece hissediyodum sonlarına doğru gündüz de hissetmeye başladım ama emin ol şu an hissedeyim diye bakıyorsun hissedince de Artık sert tekme atsın daha çok oynasın daha çok hissesiyim diye bakıyorsun her leveli güzel bişey ya bu hamileliğin tabikide miğde yanması ve kusma dışında