Bugün kontrolüm vardı , 40 haftalık olduk tam , doktorum pazartesi sabah 7 de yatış verdi çok heyecanlıydım çok istiyordum bir an önce doğumun olmasını ama şuan çok tedirginim çok korkuyorum açıklığım yok sancım yok suni sancı verilecek onlar başlatacak doğumu , çok tedirgin oluyorum diye söyledim doktorum da korkulacak bir şey yok bedeninin kendisi yapması gereken sancı olmadığı için sadece onu vereceğiz yani yine aynı şey sadece biz başlatmış olacağız diye anlattı doktorumu seviyorum ve güveniyorum konuşurken insanı rahatlatiyor ama çevrem çok ürkütücü şeyler söylediler hamileliğimin başlarından beri bu yüzden aklımdan çıkmıyor söylenen şeyler …
Gerçekten korkulacak tedirgin olunacak kadar kötü mü , yoksa çok mu abartıyorlar korkuyorum 🥺🥺🥺🥺 sanki yapamayacağım gibi geliyor