Kızlaar yaklaşık 10 gündür zorlu bir süreç yaşadım her gece burda kendimle aynı durumda olan insanları taradım. 4 cm açıklığım vardı ama bebek çok yukarıdaydı. Dr normal doğum deniycez olmazsa sezeryan dedi onu dinledim ve doğurdum. Perşembe sabah 7 de hastaneye yattık. 1-2 saat işlemler sürdü sonrasında suni sancı almaya başladım. İlk 1 saat süperdi. Sonra yürüşler plates topunda zıplama yalan yok zor bir süreçti hele son 15-20 dk baya zorladı ama tam o esnada epudural takıldı. 1 saat kadar o şekilde dinlendim pek ağrım yoktu biraz uyudum ve ebe haydi gidiyoruz 10 cm açılma dedi. Doğumhaneye girdik kaç dk durduk bilmiyorum ama bence azdı. Toplamda 4-5 kez ıkındım ebe karnıma bastırdı veee saat 14.15 de bebeğim doğdu. Yürüyerek gülerek çıktım. Mucize bir süreç kolay değil ama değişik . İnsana ciddi bir güç kuvvet geliyor. Yoksa yapılacak şey değil ve sonu müthiş ♥️♥️ Herkese kolay doğum diliyorum