ferideunal Edus35 pazar günü göreceksin o zaman🥰 Bebiş doğdu butonu çıkıyor bebişin doğunca ona basıyorsun ve Happy Kids uygulamasına geçiyorsun artık orda bebişli anneler var işte öyle yani
Sema2525 Edus35 yani ben o butonu görünce demek ki artık bu haftada doğma ihtimali varmışa kapıldım yani eli kulağında misali oluyor 😂🙈
Sema2525 Edus35 hergun biz ve bebeğimiz hakkinda bilgi verilen yazı varya onun en alt kısmında bebiş doğdu butonu var 🌸
Polatalemdar ferideunal ayy aynıyız bende tam 34 haftalık oldum 😍 Rabbim tez zamanda sağlıkla almayı nasıp etsin 🥰o boşluğu dolduracak merak etme annesi 🌹🌹🌹
ferideunal Polatalemdar amin çok teşekkür ederim sağlıkla gelsin inşallah bebişlerimiz🤲🥰 evet o boşluğu doldurması için sabırsızlanıyorum
Asure123 ferideunal seninle günü gününe aynı hamileyiz 😅 bi yandan vakit çabuk geçiyor bir yandan da sanki geçmiyor. Bir an önce doğsun istiyorum bazen, ama hazır da değil gibiyim🙈 kafalar karışık
ferideunal Asure123 evet aynı hislerdeyiz bir yandan bakıyorum zaman çok çabuk geçmiş bir yandan da sanki geçmiyor ya sağlıkla gelsin bebişlerimiz 🥰