37+1 haftalığım 12 gün sonra planlı sezaryen doğumum var heyecan korku endişe kavuşma isteği bütün duyguları bir arada yaşıyorum birkaç gündür, 38+4 gibi alıcak doktorum bakalım hayırlısı ☺️ sizde hayırlısıyla kucağınıza alırsınız inşallah evladınızı 🤲🏼