Parsmommy Arzuanne hah evet canin tatlı değil tam olarak böyle 😄 valla benimde az kaldı bence ama agriyacagini kabullendirdim kendime anne olmak zor ve bu zorluk şimdiden başlıyor, Allah acını hafifletsin inşallah kolaylıkla dogurursun 🙏🌸
MMerve34 Edus35 son 14 akşamdan beri bebek kasılıyor yarım saat önce durdu kasılmaları gidecektim hastaneye vazgeçtim geçince
MMerve34 Edus35 vallahi kontrol falan edemiyorum çok değişik akşamdan beri vucüdum bir saat kadar hiç hareket etmedi bebek sonra da hiç durmadı kendini kasıp kasıp bıraktı şimdi sakin hastaneye gidin dedi kızlar ama geçince gitmedim
Edus35 MMerve34 sende haklısın ben pinpirik olduğum için giderdim yoksa bak ama bende anlayamıyorum ya
Ervan Edus35 son 4 gün hiç belirti yok. Hava soğuk evde yürüyüş yapiyorum. Pilates egzersiz. Ördek yürüyüşü çok zor. Yapiyom yinede ve squat yapiyom.bekledim 2ci gebelik
Yenianne7 Ervan Ayy 🥹 Kaç haftalıksın ben 37+3 yetim Çarşamba günü yani tam 38+0 da planlı sezaryen olucam ☺️
Bircanm Edus35 son 36 ama sezeryan olacagim için 26 gün falan var daha belli değil 😊 Rabbım hayırlısıyla kucaklarimiza almayı nasip etsin 💕