karaguzelirem_ Şafak son 11 😂 28 şubat planlı sezaryenim var 37+1 im 38+4 gibi alıcak bakalım bekliyoruz heyecanlıyız 🙈
Arzuanne Parsmommy bende yıldım valla 😄 tecrübesiz olunca acele ediyorum her şeyi acaba doğum mu diyorum ama bus eder cidden doğum ağrısı
Parsmommy Arzuanne ay hadi İnşallah doğrudur ve su gibi dogurursun senden öyle enerji alıyorum böyle çatır çatır derler ya niyeyse öyle geliyor bana 😄😄
Parsmommy Arzuanne hah evet canin tatlı değil tam olarak böyle 😄 valla benimde az kaldı bence ama agriyacagini kabullendirdim kendime anne olmak zor ve bu zorluk şimdiden başlıyor, Allah acını hafifletsin inşallah kolaylıkla dogurursun 🙏🌸