Nurdoga Ebrarabla_06 geçen ozeldeki doktor dediya 100 yüz bugünde son anda kz dicekti benimki pipiyi gösterdi dokotr detaylida kesin sonuç çıkar dedi
Sarigelin Nurdoga evet detaylida net belli oluyor. Bir doktor kız dedi bir doktor erkek demişti bana da. Detaylı da kesin sonuç görülüyor
Elif_smr01 Ebrarabla_06 bize erkeğe benzyr demiştin dün doktora gittim 15haftalığız erkeğe benzyr dedi doktorumuz
Ebrarabla_06 Elif_smr01 evet canım benim dedim çok şükür gözün aydın olsun Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah🥰
Elif_smr01 Ebrarabla_06 inşallah erkektir cnm değişmez iki kızkm var 1 oğlum olsa yeter bana bu hamilelik süpriz oldu bize
esra_2719 Ebrarabla_06 doktor da kız dedi ama insanın içinde yine şüphe oluyor seninde yorumunu merak ettim o zaman sonuç kız bebişten devam 😂😂
Ebrarabla_06 Nurdoga ohhhh çok şükür canım benim Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah🥰