Kızlar değerim 60.32 ye düşmüştü kanama artmıştı şimdi tahlil sonucum 75 çıktı aynı hastanede yaptırdım.
8şubat 31.5 da öğrendim
10 şubat 62 y hastanesi
12 şubat sağlık ocağı 73.5
15 şubat e hastanesi 44.5
15 şubat s hastanesi 60.32
17 şubat s hastanesi 74.94
Bugun sinirimden bebek düştü o kanamayla diye detarjanla uğraştım temizlik yaptım
İnanın artık psikolojim bozuldu eşimden fitil istedim
Progesteron bir de onu deneyeceğim 2 gün önce iğne olmuştum acaba üstüne mi görüyorum hiç bir şey anlamadım dış gebelik olsa anormal yükselir
Kimsayal olsa 2 ye hiç katlamazdı sanırım bana bir akıl verin