Ilk hamileligimi 9+4 günlük kaybettim hem de dedemi toprağa verdigim gün hayatimdaki travmalardan biridir.Sonra kizima hamile kaldim saglikli bir sekilde doğdu ama ilk bebegimi unutamadim cok merak ediyorum cinsiyeti neydi kime benzeyecekti nasıl olacakti hepsi cevapsiz kaldi tek duam cennette beni bekliyor olmasi kimisi diyir daha kücüktü ruhu üflenmemisti cennette sefaat edemez falan Allah biliyor iste .Kizima hamileligim cok stresli gecti aradan 4 yildan fazla zaman gecti ama ben o travmayi atlatamadim bu hamileligimde de doktora gidisimde sordugum tek soru hocam kalbi atiyor mu oluyor insan alisiyor ama o burukluk o kaybetme korkusu kaliyor maalesef