Bb95 bende 36+4 deyim. Dediğin gibi yürürken kasığımda ağrı oluyor ama aşağıya baskısını hissedemiyorum. Benim 27. Haftadan beri vajina kemiğimde ağrı oluyordu. O da olabiliyormuş. O yüzden baskı olsa bile anlayamıyorum🥹 ilk gebeliğim ve neler hissedeceğim ne yaşayacağım gerçekten biraz korkutucu😅