Bugün post açmıştım bebek aşağı inmiş diye bugün yürümekte çok zorlanmaya başladım aşağı doğru öyle bir baskı var ki yürürken resmen zor yürümeye başladım ilk doğum olacağı için bilemedim zaten karnımda taş gibi sanki doğum çok çok yakın gibi varmı bunu yaşayan