Kbrarcn Bng doktor çok önemli gerçekten. Benim doktorum çok tedbirci bir kadın hamileliğimin ilk zamanlarında kese oluşmuştu bebek yoktu o zaman bile herşeyin iyisini kötüsünü söylemişti