Zeliha66 hayır hiç ağrı hissetmedim kasılma vs. Haftama göre yüksek sancı olduğu için başlandı tedaviye birde iğneye güvenme yatıp dinlen demelerine rağmen durmamıştım şükür bişey olmadı. Doğcak olan bebek 36 dan önce de doğar. Doktorum doğumu başlatan şeyi bilmiyorum doğum başladımı kasılma sancı nişan su hepsi peş peşe gelir bunlardan hiç birini durduramayız ama önlem alabiliriz demişti erken teşhis her zaman çok önemli