nunusmom Sanırım kızım da ince uzun, en azından doktor uzun olacak dedi :) Bir hafta bile fark ediyormuş bu aylarda. Doğum yaklaştıkça İyice deli gibi bir şey oldum. Dün ağlamaya başladım uyumadan durup dururken, eşim ne oldu diyor. Kıyafetleri yıkamaya, hazırlanmaya başladık ya korku endişe çöktü dedim. Acaba iyi bir anne olabilecek miyim bakabilecek miyim, sütüm yetecek mi vs. Sorumluluk da korkutuyor.