Biz bugün itibariyle 33 haftayı doldurmuş bulunmaktayız. 🥳 Ve ananas 🍍 olduk. 😅 Son 49 gün gözüküyor uygulamada. İlk kızım tam 40+0 da, uygulamanın dediği günde doğmuştu. 🤭 Bakalım bu kız ne zaman gelmeyi uygun görecek. 😅
Sizler hangi meyve/sebze oldunuz, kaç haftalıksınız bakalım güzeller anneler ve anne adayları. 🥰🤍