inarches Derinnmom Kız merakta kaldık sonunda haber aldık çok şükür 🙏🏻Allah sağlıklı sıhhatli sıkıntısız bir şekilde büyütmeyi nasip etsin çok sevindim sen kurtuldun darısı bize inşallah🤲🏻🌺
Derinnmom YeniGelinMeselesi benim çok uzun sürdü çünkü enfeksiyon vardı hemde çok fazla, suyum geliyordu açıklık artmıyordu suni verdiler 10 saat yani benim için travma ama herşey güzel olacak 🥹❤️
YeniGelinMeselesi Derinnmom enfeksiyon vajinada mıydı kanda idrarda falan mı peki yani enfeksiyonu doğum anında mı farkedildi birde o yeşil akıntı geldi demiştin enfeksiyona bağlıydı sanırım Rabbim tez zamanda iyileştirsin ya bebiş nasıl durumu 💕
Derinnmom Edos123 Teşekkür ederim canım, evet daha doğum başlamadan doğumhaneye alındım 10-12 saat sürdü çok dikişim var
Derinnmom Minigiim-vebenn52 Allah razı olsun canım, bebek iyi benim biraz kötü dikişlerim var doğum kötüydü maalesef
Derinnmom Minikbirsey Allah razı olsun , enfeksiyonum idrarda vardı gebelikte çıktı sürekli devam etti
ikiprensannesi53 Derinnmom çok şükür atlattin eczaneden batikon al o bölgede pansuman yap sık sık hem hızlı iyilesirsin hem enfeksiyon olmaz evde misin ve bebis napıyo 🥰🥰🥰
Derinnmom Buseeghh 2 eşofman 1 alt üst takım, atlet bebek için 10 tane bez, 3 takım (2 tane hastanesi çıkışı) havlu hasta bezi ıslak mendil çok da abartmadım dikişim çok var fazla giyinik bile kalamıyorum
Derinnmom perosy yeşil sarı baya akıntı vardı günlerdir, su gelince mecbur gittim direkt yatırdılar bebeğe enfeksiyon geçer kalbi durur felan dediler
Derinnmom Elifff23- benimde ilk doğumdu benim için kötüydü inşallah sizinki çok güzel olur, dikişim var hâla toparlamamadım
Bahar00 Derinnmom yazdıklarını okudum aynı şeyleri birebir yaşadım ilk dogumumda okudukça içim titredi seni çok iyi anlıyorum ama hepsi gecicek inşallah hayırlı olsun sağlıkla büyüsün minik kuzu.🥹❤️
Derinnmom Beybun_29 Allah razı olsun 🙏🏻 canım benim maalesef pozitif doğum hikayem yok, hepinize dua ettim Rabbim yardımcınız olsun 🙏🏻
Gokceulcay Derinnmom Lütfen pozitif hikayem yok demeyin pozitif çümkü ikinizde iyisiniz bundan pozitifimi var☺️ çok geçmiş olsun 2 güne hatırlamazsınız bile acınızı eminim🤲🏻
Parsmommy Derinnmom Hayırlı olsun,gözün aydın canım çok şükür kavusmussunuz darısı ben gibi bekleyenlere 🙏🌸🤍 Umarım çok güzel geçmiştir ,tahmin etmiştik doğurduğunu 😄