Sevimmmm 16 haftalık kaybettim sonra kimyasal gebelik oldu üçüncü ikizlerini erken doğumda kaybettim şimdi yapılan hiç birşey canımı yakmıyor serklaj olduğum düşük önleyici iğneler filan onlar normalmiş gibi geliyor artık bana ebeler senin ağrı eşin çok yüksek diyorlar O kadar sıkıntı yaşadıktan sonra insanın etini yapılan şey canını yakmıyor