Sevimmmm merhaba :( oncelikle kaybiniz icin cok uzgunum. ben de 17+5 te ayni durumu yasadim. bianda suyum geldi hemen hastaneye gittik ama malesef kurtarilacak bi durum yoktu. ama bana suni sanciyla normal sekilde dogum yaptirdilar bebegi . plasenta ve bebekten ornek alindi genetige falan gonderildi ama sonuclar temz cikti. tam bir sene sonra tekrar hamile kaldim. 19. haftamda kontrolde servikal yetmezlik oldugu anlasildi ve serklaj koyuldu. . simdi 31+6yim ama 19 dan beri tuvalete bile kalkmadan yatiyorum malesef. ama umutsuzluga kapilmayin doktorunuz erken davranir da rahim agzi olcumunu yaparsa , koruma amacli serklaj yapiliyor ve tamamen yatmadan sadece dikkat edilerek 39 40 haftalari gorenler var 😊 saglikla kucagimiza almak nasip olsun insallah sevgiler 🤗