Letubra gebelikte bebek belli bir haftadan sonra kendi tiroit hormonu uretemedigi icin sizin depolarinizi kullanır. O yüzden sizin de ilaç kullanıp deponuzu doldurmaniz gerekir. Tamamen nedeni bu. Ben yaklaşık 16 yıldır tiroit hastasıyım. Gebelikte aşırı yükseliyor değerim o yüzden 200 mg ilaç kullanıyorum örneğin hamilelik sonrası yeniden dozu düşürüyoruz. Bir gün bile içmemek değerleri çok etkiliyor. Mutlaka kahvaltıdan yarım saat önce içmeyi unutmayın