Aysemirac 33 haftalık hamileyim benimde yüksek çıktı doktorum dahiliye bölümüne gönderdi ilaç başladı yine, birsürü tahlil falan istedi neden yükseldiğine dair başka bişey mi var yoksa gebelikten mi diye bakılacak sonuçlarımı bekliyorum, 15 gün sonra kontrolüm var