Selothatun Angel161023 karından muayenede keseyi gördük henüz çok yeni dedi. Kalp atışı için 2 hafta sonra çağırdı. Şu an sat a göre 5+3 😇
Selothatun Lutulut çok teşekkürler kesenin yeni oluştuğunu boş gebelik olmadığını öğrendik şu an için sağlıklı şimdi kesede bebişin gözükmesini bekleyeceğiz 2 hafta sonra çağırdı yeniden
Sltngzllr Selothatun 6+3 kalp atışı ve kese gördük ilk kontrolumdu adetim gecikti ve bulantım var dedim baktı bebiş var 🤣🤣 beta niz yuksek kese gorunebilir kap atışı da duyulabilir bence
Selothatun Sltngzllr Ne güzel olmuş :) ikisini birden öğrenmişsiniz geç öğrenmek daha güzel oluyor bence beklemek stresli 😊
Sltngzllr Selothatun aynen öyle benim aslında tahminimde 8 haftalık olması vardı adetime göre ama doktor 6 buçuk haftalık dedi oan içimden geçti goremicez ozaman falan ama oan onuda gördük çok şükür kendini gösterdi 😊
ikiprensannesi53 Arasmerve sende oyle bende farklı sende öyle diye herkeste erken gozukecek değil herkes tecrübesini paylaşıyor
Sltngzllr Selothatun amin inşallah teşekür ederim sizde bebeğinizi sağlıcakla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻😍😍