Selothatun Kızlar 19 aylık oğlum var. Reglim 3 gün gecikti test yaptım pozitif çıktı. Pazartesi Beta 781 çıktı. Dün yeniden kan verdim 3517 olmuş değer. Bugün öğleden sonra randevum var kese gözükür mü acaba? Kalp atışı için erken dimi 🥹
Yazmelegi_ Selothatun kese bir ihtimal.ama gözükmeyedebilir bazen betaya göre de gözükmüyor ama kalp atışı için çok erken sağlıkla kavuşun inşallah 🌸
Angel161023 Selothatun beta 1500 üzerinde olduğunda keseniz gözükmektedir hayırlı olsun bebişiniz :) 🩷
ikiprensannesi53 Selothatun 6 haftadan önce kese görülmez 6 7 den önce kalp atışı olmaz hayırlı olsun 🥰
Selothatun Limonlukekkk İnşallah kese gözükür🥹 gecikme dışında hiç bir belirtim yok biraz tedirginim açıkçası.
Angel161023 ikiprensannesi53 5+2 de kese 6. Haftamda kalp atışını duyduk genelleme veyahut kulaktan dolma bilgilerle lütfen annişlerin aklını karıştırmayalım herkes farklı şeyler söylemiş sizler de bilgilenin beta 1500 ü geçtiği zaman kese gözükür ( karından ) bebekten bebeğe de kese ve kalp atışı değişiklik göstere bilir
ikiprensannesi53 Angel161023 hey yarabbim bana niye müdahale ediyosun şimdi arkadaşım bende öyle oldu bildiğimi söyledim bana karışmak senin ne haddine
Selothatun Angel161023 karından muayenede keseyi gördük henüz çok yeni dedi. Kalp atışı için 2 hafta sonra çağırdı. Şu an sat a göre 5+3 😇
Angel161023 ikiprensannesi53 algı problemi olsa gerek müdahale değil yanlış bilinen birşeyi düzeltiyorum siz bildiğinizden tabiki gidebilirsiniz ama birisine doğru bilgi diye kendi bildiğinizi söylemeniz biraz abest
ikiprensannesi53 Angel161023 😅😅😅😅😅😅 herkes fikrini söyler sana göre öyle sataşmak için konu arama bulaşma bana hadi by
Lutulut Doktoruma kalp atışını sorduğumda “şuan görüyorum ben hareketlerini kalp atışını 12de dinletirim” demişti. Duyulmasa bile endişelenmeyin aksi durumda söyler doktorunuz🌸
Selothatun Lutulut çok teşekkürler kesenin yeni oluştuğunu boş gebelik olmadığını öğrendik şu an için sağlıklı şimdi kesede bebişin gözükmesini bekleyeceğiz 2 hafta sonra çağırdı yeniden
Selothatun Ozlmkl evet canım kese gözüktü henüz çok küçük🥹 2 hafta sonrası için randevu verdi kalp atışını daha net duyarız dedi