ayseglisik_46 nur3008 canım bende bu durumu yaşadım 7+3 gittim kese var bebek yok dedi 1 hafta sonra tekrar gel bakalım dedi şey soracağım canım sende lekelenme oluyor mu sürekli
Sam0 nur3008 ben yaşadım ama umudunu kaybetme bazılarının sonradan da gelişebiliyormuş ben 9. Haftaya kadar bekledim sonra kesem bozuldu ve kürtaj oldum
littlechick nur3008 Normalde 22 mm ken bizde bebeği görememiştik ama yolk sac var demişti kese 25 mm olunca görünür bebek demişti
nur3008 littlechick aaa oyle mi 🥹 bana da 25 mm de tekrar kontrol etmemiz lazım dedi şu ah 23 dedi ama bahsettiginiz terimi ilk kez duydum
littlechick nur3008 Yuvarlak halka gibi bişey plesenta görevini yapmaya başlamadan önce embriyo bu yolk sac dan besleniyormuş inşallah görebilirsiniz bebeğinizi dualarım sizinle 🤲🏻🥹❤️
pinar00ylmz bende son adete göre 6+1 ken gitmiştim bostu şok olmustum 11 haftaya kadar bekledim kendi kendine düşmeyince kürtaja alındım bos gebelikten ama şuan yine hamileyim
Ozlemkubra nur3008 bende 2 kere kürtaj oldum boş gebelik değil ama gelişmemişti 8 haftalıkken 6haftalık kalmış kalp atışı yoktu