nur3008 merhaba, 7+4 deyim. dün doktor randevum vardı gittiğimde kesenin 23 mm olduğunu fakat boş bir kese olduğunu söyledi. 10 gün sonra tekrar kontrol edilecek eğer yine boş olursa kürtaj yapılacak. bu durumu yaşayan var mı acaba sonradan gözükür mü?
Merve1414 nur3008 ilk gebekigim bos gebelikti 8 haftalık kürtaja girdim kürtajdan sonra 2 ay korundum korunmayı bırakınca hemen tekrar hamile kaldım
Seda_nur4760 nur3008 ilk kese oluşuyor zaten sonra bebek bende ole oldu 10 gün sonra gel dediler ben bekleyemedım bı kaç gün geçince acile gittim alttan basıldı vardı bebek küçük olduğu için karından bellı olmyabılır demişti acildekıler
ayseglisik_46 nur3008 canım bende bu durumu yaşadım 7+3 gittim kese var bebek yok dedi 1 hafta sonra tekrar gel bakalım dedi şey soracağım canım sende lekelenme oluyor mu sürekli
Sam0 nur3008 ben yaşadım ama umudunu kaybetme bazılarının sonradan da gelişebiliyormuş ben 9. Haftaya kadar bekledim sonra kesem bozuldu ve kürtaj oldum
nur3008 Merve1414 cok garip bir psikolojideyim, ilk gebeliğim benim de ve hayal kırıklığı olduğu için cok üzgünüm
Epifizbezi nur3008 Allahtan ümit kesilmez belki ultrasonda görülmedi genlerinizde böyle bişey var mı yakınlarınızda , birde alttan ultrason ile mi göremedi
Merve1414 nur3008 üzülme canım elde değil ama herkesin başına geliyor böyle zamanda tek insanın kendi başına gelmiş gibi düşünüyor ama üzülme sağlıklısı normal sartlarda hamile kaldin tekrar kalabilirsin insalalh bidaki konturole gittiğimde gözükür sitres yapmamaya çalış
nur3008 Epifizbezi ben de böyle düşünüp kendimi teselli ediyorum, ben ilk kez böyle bir şey duydum çevremde de hiç duymadım. dış gebelik duymuştum ama kalp atıslarını dinlemeye gidip keseyi bomboş görünce şok oldum. 🥺
mercimekkoftesi1 İlk gebeliğimde yaşamıştım bende bunu. Kalp atışını diye dinlemeye gidip boş gebelik olduğunu öğrenmiştim. 10’uncu haftaya kadar bekleyip kürtaj olmuştum. 1 sene sonra tekrar hamile kaldım. Şimdi kısmetse 3’üncü kızım yolda
nur3008 mercimekkoftesi1 Allah bağışlasın 🙏🏻🥹 hayırlısı böyledir belki diye düsünüyorum ben de bilmiyorum.. daha dün öğrendiğim için hala şaşkınlığımı atamadım
mercimekkoftesi1 nur3008 Bende çok üzülmüştüm ama gerçekten hayırlısı böyle. Sakın yıpratma kendini, en doğru zamanda Allahım nasip ediyor tekrar ♥️
Anonimoo Bende 7. Hafta diye gitmiştim sadece kese görünmüştü sonrasında 2 hafta sonra tekrrar gttim kalbini duymuştuk ama 9 hafta olmasına rağmen 8 hafta çıkmıştı bazen hafta farklı da çıkabiliyor
nur3008 Anonimoo böyle şeyler duyunca da umutlanıyorum bir yandan 🥹 gözünüz aydın. 🙏🏻 bende uygulamada 8. hafta görünürken doktor 7+4 dedi dün. böyle farklar normalmiş. 10 gün sonra kalp atışını duyarsam hüngür hüngür ağlarım sanırım..
Anonimoo nur3008 bende ağlamıştım valla kalp atışını duyduğumda inşallah sizde duyarsınız hepimiz sağlıcakla kucağımıza alırız bebişlerimizi🙏🏻🙏🏻