3_oglan_annesi Mehmetabay0990 yok cnm Şubat 10 yani c.tesi günü adet olmam gerekti 6 gün gecikme oldu p.tesi kan verdim salı günü sonuç çıktı tekrar kan istedi Perşembe günü yinekan verdim sonuç bugün çıktı
fayting 3_oglan_annesi bence gayet iyi geç döllenme ile oluşmuş olabilir ya da sizin yumurtlama zamanınız değişmiştir vs bence gayet iyi canınızı sıkmayın 💕🙏
3_oglan_annesi fayting dimi bnde öle dedim yok ddi başka bı sebep olablir diye ısrarla GT ddi ama randewu bulayım goruncem kadın doğuma teşekkürler 🤗