3_oglan_annesi P.tesi an verdim salı günü sonuç 104 çıkmış dünde yine kan verdim bugün sonuç 342 çıkmış sağlık ocağındaki doktor beğenmedi çok geride diye acilen gün içinde kadın doğuma görün ddi 🙈 sabh sabh moral sifir
fayting 3_oglan_annesi %60 artış var en az kötü değil bence. Kötü değil nasıl 800 olması gerek anlamadım. Pazartesiden çarşambaya 208 olurdu tam iki katı cuma 416 olması lazım. Perşembe olmasına rağmen güzel çıkmış gayet
3_oglan_annesi umena dedi 800lerde olması lazımmış geride kese gorunmeyebilir ddi adet tarihimde 16 Ocak 6 gün gecikme var bu arada
3_oglan_annesi YagmurrrB yani 16 ocakda adet oldum ve 6 gün gecikme var normal mi peki iki oglanda geç ogrendigm için böle sorunlarim yoktu bunu çok erken ogrendm cunku
YagmurrrB 3_oglan_annesi normal gibi geç döllenmede olmuş olabilir zaten. 2 güne 1 kan verseniz daha iyi anlarsınız sağlıklı olup olmadığını 3 günde 1 değerler birbirini tutmuyor anlaşılmıyor bende yaşadım aynısını
3_oglan_annesi YagmurrrB geç dollenmede olablr ddm belki diye yinede artması gerek ddi ay ne bilim ya sewmedigim hastnede randewu buldm bugün alttan muane etsin seni kese gozukmeyebilir ddi çünkü
3_oglan_annesi fayting bnde anlamadım ki niye yüksek bekledi değeri hani 16 ocakda adet oldum 6 gün gecikmede var onu mu hesaplayarak ole düşündü anliyamadim sali günü 104 olan değer bugün 342 beğenmedi geride ddi 🙈
fayting 3_oglan_annesi bence gayet iyi geç döllenme ile oluşmuş olabilir ya da sizin yumurtlama zamanınız değişmiştir vs bence gayet iyi canınızı sıkmayın 💕🙏
Kuphaha Canım benimde adet tarihim senin gibi 16 ocak ben çarşamba günü kan verdim beta 2600 çıktı kese çok net görülmedi bile
3_oglan_annesi Kuphaha sende bu kadar değere rağmen gozukmediyse bnde nasıl gözükür ozaman 😂 herkesin ki farklıdır ama git alttan muane ol ddi kese oluşmuş mu diye
3_oglan_annesi 1_Pandackk bugün kadın doğuma muane ol ddi gidip gitmeme kararsızım ve benden haber bekliyo sağlık ocağındaki doktr 🙊
Kuphaha 3_oglan_annesi benim karından hiç gözükmedi alttan çok küçük kese gözüktü gebelikten emin olamadoğı için kan istedi beta 2600 çıkınca haftaya gel karındanda gözükür o zaman dedi
Mehmetabay0990 3_oglan_annesi pazar tesı günü gıdın saten ocak’ın 16 sı adet olduysanız âdet gününüz bugün olması lazım
3_oglan_annesi Mehmetabay0990 yok cnm Şubat 10 yani c.tesi günü adet olmam gerekti 6 gün gecikme oldu p.tesi kan verdim salı günü sonuç çıktı tekrar kan istedi Perşembe günü yinekan verdim sonuç bugün çıktı