Nergisim09 benmde tüplerim yerinde cok sukur ayni seyi gecirmisiz gecmsolsn sizede 😌 doktorunuz size demistir mutlaka belli bi sure sanirim bi 6ay kadardi rahminizn dinlenmesi gerekiyor tekrar hamile kalmak icin tam net hatirlamiyorum tarihi ama yaklask 2 bucuk kadar sene gecti benm dis gebeligin ustunden rahim dinlendiktn snra hazir hissettigimde bende sizin gibi istedim bitane daha olsn diye cok denemeler sonucu olmadi doktora da gittim kan tahlillerde verdim ama rahm filmi cektirmedim vajinal muayenede etti bakti rahmime yumrtalara felan temiz cıktı bi sorun yoktu sonradan anladm cocugum olmasini isteyerek ona odakli iliskiye girmemek lazim cocuk olacak diye düsnmeden gercekten aklnzdan ckarip oluruna bırakınca daha iyi oldu sanki bide ben dogrumudur bilmem hep okuyordm burdanda okumustm iliskidn sonra sperm hemn akmasn diye bi müddet bekliyordm hatta öyle yattgm bile olmustu🤭 uzun ve ack oldu biraz kusura bakmyn 🙈 Allahm gönlünze göre versin insallah