TugcEsila aaaa gerçekten mi canım senin adına çok üzüldüm zor zamanlar geçirmişsin, değerlerin yükselti o zaman senin
Bende korkuyorum ya adetimin 12. Gün gecikmesinde 4.22 betam çıktı her iki günde bir baktırıyorum
4.22
15.66
21.03
38.07
Diye bende şimdi korkuyorum bugün tekrar bakıcaz 2. Gün oldu. Dış gebelikten korkuyorum bende ama değerlerim daha az bilemedim ya