Boncukk123 malesef magnezyum ilacı alıyorum saatlerce geçmeyen ağrılarım var geçen tüm gün ağrıdan yataktan çıkamadım gece ani saplanan ağrıdan uyandım bide üstüne üsutum bakma tatlı tatlı tekme atio diom ama maalesef gebelim kist ile başladı ilk üç ay kist ağrısı çektim ve magnezyum eksikliğinden kasiklarda ağrı yuruyemedim ilaç kullandım halde regl ağrısı gibi sancılar çekiyorum bazen ve iki büklüm kalıyorum