37+0 olduk doğuma son 12 gün kaldı 28 şubatta hayırlısıyla doğuruyorum planlı sezaryen olucam, heyecan dorukta bekliyoruz bakalım.. ben öğlene kadar uyuduğum için genelde o yüzden uyuyamıyorum genel olarak bu saatler de gün içinde de bazen şekerleme yaptığım oluyor saat 4-5 gibi şöyle bi yarım saat bir saat kadar haliyle uykumu iyice almış oluyorum ve geceleri de baykuş misali oturuyorum 😂 birde yalan yok son günlerin son boş günlerimin tadını çıkartıyorum gece geç saatlere kadar boş boş oturmanın ne biliyim öğlen 11-12 ye kadar uyumanın tadını çıkartıyorum sonrasında malum 😂😂😂