Sessizlik-21 Anneoluyorum19 ah cnm bnm Allah sabir versin guzeljm dik dur dualar edelim iylessin kucagina verilssin insallh cnm sabirli ol
Evhamlikurabiyeanne Neden israrla normal doguma zorlarlar anlamis degilim bebek bir sekilde cikacak zaten neden illa vajinal böyle doktorlari var yaa neyse cok sey demek istiyorum ama 🥺 insallah bir an önce iyilesir bebeginiz ve tabii siz de
Anneoluyorum19 Evhamlikurabiyeanne sezaryan diye bağırdım dinlemediler bebek kanalda alamayız dediler
Sadeceanne2 Anneoluyorum19 içini ferah tut güzel olacak herşey Dua et rabbim Şafi ismi yle şifa. Versin korkma sarılıkta geçecek. Nefeside düzelecek kanı da temiz olacak inşallah sen güzel enerji yolla yavruna. Süt sağ o ona en büyük antibiyotik antikor ilk sütler çok yarar lı
Sadeceanne2 Sadeceanne2 Çok güzel bakıyor lar annesi korkma ben şahit oldum. 23 küsür gün anne sevgisi ile bakıyor lar saati saatine yapılıyor her şey merhametli insanlara denk gelsin. İnşallah
Polatalemdar Anneoluyorum19 Rabbim şifa versin inşallah. Bol bol dua etmekten başka elimizden ne gelir 🌸🌸duam seninle Rabbim en kısa zamanda sapasağlam yavrunu kucağına almayı nasip etsin
Sessizlik-21 Anneoluyorum19 cnm bnm ya seni okadar iyi anliyorum ki sag salim kovusun bidahada ayrilmayin bnmde bebegim yogum bakima girmisti kahrolmustum ama inan guclu durmak en iyisiymis ordaki hemsireler doktorlar onlari cok seviyo iyi ilgilenoyo icin birz rahat etsin
1prensesannesi__ Anneoluyorum19 Allah acil sifalar versin canim doktorun boyle olcagini bilseydi sezaryene alirdi eminim bazi dogumlar zor oluyo gecicek insAllah o daha bebek oldugu icin kemik sayisi bizim kemiklerimizden cok daha fazla o yüzden bo hasar kalmaz kolunda merak etme iyilesip en kisa sürede kavusacaksiniz 😘
Sessizlik-21 Anneoluyorum19 bnimki dogduktan 5gun sonra girdi susuz kalmis bobrekler diye 5gun kaldi ciktik elhamdulillah
Kardelen19 Anneoluyorum19 Merak etmeyin hiç bir seycigi kalmaz kız kardeşimin de kızı 4 buçuk kilo idi iyle zor doğum olmuş ki kardesimde çok korktuğu için zorlamış ve çocuk doğdu boynunda şişlik vardı ebeler baya yipratmislardi annede yadimci olmayınca doğdu hiç aglamadi emmesi fln çok korkmustuk bizde ama fiziğe bile gerek kalmadı kız kardeşim kendi her gün masaj yaptı dağıldı gitti iyi düşünün iyi olsun Allah’ın izniyle Bu arada nerelisiniz