Anneoluyorum19 canım benim çok geçmiş olsun 🙁lütfen içini karartma Rabbim şifasını verir inşallah üst üste gelmesi kötü olmuş ama ümitsizliğe kapılma. Kızım da suyum geldiğinde gece 3 tü hastane gittik sancım var ama açılmam azdı doğum sürem uzun ve yorucuydu sabah 10:15de doğum yaptım iğnesiz uyuşmadan masadan kaç defa kalkıp yerde çömelme yapıp masaya çıktığımı da hatırlamıyorum bile uğraşıldığı için sanırım 3.gün kontrole gittiğimizde ciddi bi sarılık olduğunu söylediler 18 di sanırım yatış verdiler pandemi olduğu için beni almadılar ve sonra kanda enfeksiyon var ciddi dediler 1 hafta kalması lazım antibiyotik başlatıcaz dediler ama 6 gün sonra taburcu oldu eve geldiğimiz gece çok ağladı ateşlendi bu sefer acile gittik aynı şeyi söyleyip yatış verdiler istemedim ama zorunluydu doğru tedavi kurtarır. 18 gün beraber kaldık orda ve Allahın izniyle çıktık kızım şu an 3 yaşında ve abla olucak 🤲kendini strese sokma dünya ayet üstüne kurulmuş boll dua et lütfen burda hepimizin duası seninle ♥️sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Rabbim 🤲🤗