Fatmav canım şimdi tüm yorumları okudum,10.haftadan beri Perinatolojiye gidiyorum,her 2 haftada bir kontrolüm oluyor,her gittiğimde rahim ağzı uzunluğuna,bebeklerin (ikiz bekliyorum bende) su oranlarına,2 bebek arasında tranfüzyon var mı yok mu vs diye o kadar çok şeye bakıyor ki,her gittiğimizde ayrıntılı ultrason gibi inceleme yapıyor,senin ayda 1 kontrol uzun bi zaman dilimi değil mi,gerçi doktorun karar verir bu duruma ama bilemiyorum gene,Allahım sağlıkla güzelliklerle bu süreci atlatmayı nasip etsin hepimize..