Fatmav kesinlikle rahim ağzı uzunluğunuz ölçülsün. Sizin bir ay kontrol aralığı çok uzun. En geç 10günde bir görünmeniz lazım. Ben 2 haftada bir gidiyorum. Rahim ağzı boyu kısalıp kanama geçirince -ki bu her şeyin iyi olduğu kontrolden 10gün sonra gerçekleşti- serklajdan sonra her hafta gidiyordum. Malesef bazı doktorlar için önemsiz bir durum. Kanamam olduğu zaman devlet hast acil doktoru hiç bir şey yapamayız zaten ikiz gebelik düşerse düşer dedi. Bunu o kadar rahatlıkla söylediki hala unutamıyorum. Hemen kendi doktoruma gitmek istedim. Çok şükür bebeklerim hala benimle.