Meslina06 ben sigarayı zevk için içerdim önceden çokta severdim yani içmeyi ama hamileliğimin 5. Haftası falandı sanırım tiksindim içememeye başladım tamamen bıraktım ama tiksinmesemde haftada 2 yada en fazla 3 içiyordum yavaştanda bırakıcaktım çünkü hiçkimsenin küçücük bir bebeğe bunu yapmaya hakkı yok bebeğiniz doğduğunda sigarayı yüzüne üfleyebilir misiniz hayır demi ama karnınızın içinde çok daha küçük bir bebeğe bu işkenceyi yapıyorsunuz çok yanlış ben emzirirkende içmicem hatta başlamam bile tekrardan zaten çok alıştım sigarasız hayata