Erken dogum, dusuk dogum agirlıgı, zeka geriligi gibi komplikasyonları var. Sigara icmek plesantayi erkenden yaşlandırıyor ve bebege giden kan akımı azaliyor. Ayrıca dogdugundada nikotin bagimlisi olacak. Nikotinden uzak kaldığında kolik bebekler ağlayacak. Dogdugunda solunum problemiyle de doğabilir. Ani beşik ölümüde yine sigara icen anneleri bekleyen bir durum.
Makaleyi okumanizi öneririm
https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/105549
Öyle doktor 5 dala izin veriyo falan gibide kendinizi kandırmayın. Siz ictikten sonra insanlar napsın agzinizdan alacakları yok