morpaqatya9 İyi akşamlar arkadaşlar🙂 Size bir sorum var🤔 İnternette araştırdım ama pek anlayamadım tam net bilgi vermiyor bir de internete yazılan her şeye inanmıyorum, hamileler soda içebilir mi bir zararı olur mu bilgisi olan ?
_ozlmm morpaqatya9 Sizin için de bebeğiniz için de sağlıklı özellikle ben Kızılay Erzincan içmiştim magnezyum içerikli hiç bacak ağrısı falan yaşamadım hamilelik boyunca doktorum da onu önermişti 🌸 Magnezyum ilacı kullanmak yerine magnezyum ihtiyacını maden suyu ile karşılamıştım günde bir tane içerek ilaca gerek kalmamıştı 😂
asell13 morpaqatya9 magnezyum ihtiyacını karşılıyor doktorum bana sabah akşam günde 2 tane içebilirsin dedi
Ketenprensess morpaqatya9 28 haftalık gebeyim günde 1 tane içiyorum çünkü krap giriyor çok doktorum önerdi ama sade olucak
morpaqatya9 papatyatanesi Ya içime su serpildi teşekkür ederim bugün az bir şey canım çekti içtim ama hamileyim ya zararı olursa diye kafamda neler kurdum 😂😂attım şişeyi 🥺
Ea_aylms6 papatyatanesi peki kaçıncı haftadan sonra içilmesi gerekli? Ben daha 12. Haftamdayım erken sanırım
rich_mom Gazlı içecek içme bebek erir diyen olmadı mı 🤣🤣 magnezyum ilk sırada önerilerin başında gelir ben de az önce içtim şifa olsun
izobellaaa-_- Doktorum sürekli iç diyor bana her gittiğim de soruyor hem magnezyum için de çok iyi mineral deposu ama sade olacak tabiki de
morpaqatya9 Fr170320 hahah yok artık 🙄 ne alaka neden böyle bir şey aklına geldi yoksa soran mı oldu 😄
Aslihan-gur35 morpaqatya9 Günde 2 tane mutlaka içiyorum. Magnezyum eksikliğine kesin çözüm ve bebeğe kilo aldırıyor. İlk çocuğum da doktorum önermişti bebeğe kilo aldırır diye inanmamıştım 4.050 Gr doğdu