Arzuanne A12_S07 öyledir tabi haftan iyi ama insan endişelenir normal sen yine de üzme kendini 35 sonrası hemen çıkıyor
LamiyaCetinkaya A12_S07 Gözün aydın güzelim , küvözdeymiş inşallah fazla kalmaz beraber dönersiniz evinize ❤️
2cucukannesi A12_S07 dus cok hizli acis sağlıyor mutlaka dusa gir hem sanciyida az hissediyorsun saglikla kucağına al canim
A12_S07 Yazmelegi_ Teşekküler canm benim Dikişlerim fazla biraz onun haricinde iyim çok şükür bebeğim küvozde solunum sıkıntısı olduğu için 😞