perosy mihre26 düzensiz olarak oluyor ama düzenli sancılarım hiç olmadı 10 günden fazladır da 2 cm açıklığım mevcut ama hala bekliyoruz 🫠
mihre26 perosy kusura bakmayın çok soru sordum tedirginim biraz o sebepten :) doktorunuz ne diyor peki
perosy mihre26 olur mu öyle şey hiç önemli değil, sancılar için normal dedi normal doğum gözüktüğü için de 41.haftaya kadar bekleyeceğiz 41de gelmezse o zaman konuşuruz dedi haftalık kontrole gidiyorum