Aselikra hiç düşüğüm olmadı o yuzden onun ağrısı nasıldır bılemıyorum. Ama şöyle düşünün ki bu doğumda bı yavrunuz olcak, belkı düşükte acıyla hüzün, kaybedilişle üzüntü sancıyı daha farklı hissetmenize neden olmuştur. Tabıkı doğum zor, ben cok bağırmıştım ama keşke bağırmasaydım enerjımı boşa harcamışım dedim. Canımdan can cıktı bunun tabıkı tatlı bı acısı olacak😬 bide öncesinden çekip sonra tamamen normal hayata dönüp bebekle ilgilenmek gibisi yok. Bide şöyle düşünün en fazla çekecegınız sancı sizi öldürmüyor yada bayıltmıyor. Bir şekilde ayaktasınız. Ve inanın o sancı geldıkten sonra o ilk şoku atlatınca bu sefer doğsun diye siz uğraşacaksınız.