Kurbagaannesi evet hissettim ben. Ama önce ıkın dedi bebek demekki cıkmak üzereyken korkma sımdı iğne yapcam dedi. İğneyi hissettim sonra bebek çıktı. Tekrardan ipne yapcam dedi onuda hissettim. Kesildiğini de dikildiğini de hissettim. Ama inan ağrımadı. Sadece doğumdan sonra yanlışlıkla topuğumun üstüne oturdum o cok canımı acıtmıştı. Ben bunlardan cok uzunca zaman basurdan çektim 😔😔