Aselnaz33 yani kilom gitti 40 günde göbekte gittii benim haliyle ama eskisi gibi değildi hafif bi göbek vardı ve yumuşaktı ama ben korse kullanmadım ona rağmen oda düeldi ama 3 ayı buldu eskisi gibi olması ve emİrme döenminde çok tatlı yedim 6-7 ay gibi biraz göbeğim oldu bu sefer bende yamuna korsw alıcam çünkü 2. Hamilelik ve inşallah son düz bi karnım olsun bide ywdiklwrine dikkat edersen kalmıyo benim ablamın benden daha düzdür mesela kişiye göre değişiyor sanırım ama az kilo alınca göbekte çabuk gidiyor bence